Sunday, August 18, 2013

Barefoot Style


As much as I love shoes, I have to admit that going barefoot is almost as much fun as wearing a pair of Fendi sandals (such as these). So today, on the first day of my official vacation in the south of Italy I decided to pair this polka dot Guess dress with...absolutely nothing. Me and my husband decided to do a tour of the south, and right now we are staying in a charming little town called Noci in the Puglia region.  The scenery is breathtaking, the food is incredible, and the atmosphere is truly one-of-a-kind... did I mention the food is delicious? It's not that I want to torture you, but I needed to include a picture of the dinner I had at L'Antica Locanda restaurant which really impressed me with its genuine and masterfully prepared food. Restaurants like this are one of the reasons why we decided to come to Puglia. 

Anche se sono una grande appassionata di scarpe, devo ammettere che andare scalza è quasi divertente come indossare un paio di sandali di Fendi (come questi). Quindi oggi, il primo giorno delle mie vacanze ufficali in Sud Italia ho deciso di indossare questo vestito Guess a pois con... assolutamente niente. Io e mio marito abbiamo deciso di fare un tour nel Sud, e in questo momento siamo a Noci, provincia di Bari. Il paesaggio è mozzafiato, il cibo è incredibilmente buono, e l'atmosfera e veramente unica... ho già detto, che il cibo e fantastico? Non è che vi voglio torturare, ma ho dovuto includere anche una foto della mia cena al ristorante L'Antica Locanda di Noci che mi ha veramente impressionato con il suo cibo genuino preparato in maniera perfetta. I ristoranti come questo sono una delle ragioni per cui abbiamo deciso di venire in Puglia.







No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...