Friday, October 25, 2013

Cocco


I sort of took today off and spent it in bed recuperating from weeks of weird sleeping schedules, and in the kitchen making lemon veal scallops, hand cut potato chips and persimmon cake. I've definitely earned some domestic goddess points, but I didn't actually get dressed properly, which means there is no outfit post today. Instead I decided to share something else with you: a new arrival to our family - Cocco (Italian for 'coconut'), the maine coon kitten. His original name is Vladimir della Perla Blu, but I prefer Cocco - short and sweet. He is 3 months old, chirps like a bird, purrs like an engine, and already walks on a leash. How cool is that? ;) Stay tuned for my next outfit post - I'm changing my wardrobe to fall/winter this weekend (even though it's still 23 degrees during the day), so there will be boots and jackets and hats and all kinds of stuff.

XX
Anett


Oggi mi sono presa una giornata libera che ho passato a letto per recuperare qualche ora di sonno che mi mancava da qualche settimana, e in cucina preparando scaloppine di vitella al limone, patatine fritte tagliate a mano e torta di pomi. Ho sicuramente guadagnato un pò di credito come "dea domestica", però non mi sono vestita in maniera presentabile, e quindi niente foto per oggi. Ho deciso invece di condividere qualcos'altro con voi: un nuovo arrivo nella nostra famiglia - Cocco, il cucciolo di maine coon. Il suo nome originale è Vladimir della Perla Blu, ma io preferisco Cocco - semplice e dolce. Cocco ha 3 mesi, cinguetta come un uccellino, fa le fusa che sembra un elicottero, e cammina già a guinzaglio. Una meraviglia, insomma ;) 
Fra poco arriva un nuovo outfit, anche perchè questo fine settimana cambio guardaroba (anche se sono ancora 23 gradi di giorno), quindi ci saranno stivali, cappotti, cappelli e tante altre cose.

Un bacio,
Anett








1 comment :

  1. Oh my gosh, your kitty is SO adorable!!!!

    - Gina
    Margarita Bloom: Retro Beauty & Skincare
    http://margaritabloom-glamourville.blogspot.com
    Facebook: https://www.facebook.com/pages/Margarita-Bloom/28087812273?ref=mf
    Twitter: https://twitter.com/MargaritaBloom

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...