Saturday, October 12, 2013

NEW HAIRCUT - Bangs Bangs


Today I proudly present you my new haircut! I've had bangs before, once when I was like 10 (I don't remember that working out too well...) and last summer, which actually did work out and I loved them. Thankfully I have no problem growing them out, because I'm blessed with extremely fast-growing hair, so now I decided to repeat the experiment, and I'm quite pleased with the result. What do you think?

The cardigan I'm wearing in these photos is the newest arrival to my wardrobe. With chilly temperatures approaching quite rapidly I suddenly felt the need to buy something soft, white and warm. It took me only about 20 minutes to find it, and I instantly knew it was the one. I wear it on bare skin (for now) and its super comfy and fuzzy :)  Just what I need in this grey and chilly season. As they say, "winter is coming"... 


Oggi vi presento il mio nuovo taglio! Ho già avuto la frangia in passato, la prima volta quando avevo 10 anni (diciamo che non era il taglio più bello che ho mai avuto...) e poi l'estate scorsa, che invece mi era piacuta un sacco. Fortunatamente non ho problemi a farla crescere dopo, perchè i miei capelli crescono alla velocità della luce, quindi ieri ho deciso di ripetere l'esperimento,e sono rimasta contenta del risultato. Voi che ne pensate?
Il cardigan che indosso in queste foto è l'ultimo pezzo arrivato nel mio guardaroba. Ora che il freddo sta arrivando abbastanza rapidamente, ho sentito il bisogno di comprarmi qualcosa di bianco, caldo e morbido. Ho trovato in 20 minuti quello che cercavo. Lo indosso (per ora) sulla pelle nuda ed è estremamente comodo e morbidoso :) È esattamente quello che mi serve in questa stagione grigia e fredda. "L'inverno sta arrivando", come si dice...













Cardigan: Only
Pants / pantaloni: Edun
Pumps / scarpe: Fendi
Bag / borsa: Fendi

5 comments :

  1. Io sono un po di parte sai...porto la frangia praticamente da quando sono nata e l' adoro..la trovo molto femminile...
    Ame coi piaci moltissimo comunque.

    Un bacio Anett e buon week end

    www.angelswearheels.com

    ReplyDelete
  2. I think it looks great! You look great. Lovely light too!

    ReplyDelete
  3. very cool haircut, outfit and blog! what do you think about following each other (facebook/Bloglovin) ?

    www.laukizia.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Wonderful cardigan, looks so fluffy and warm. Love your hair style, too.

    xoxo
    Sabrina :*

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...