Wednesday, December 18, 2013

Birthday Post

"Torta dello Zio"


Today's post is a little different from the usual, since it was my birthday, yay! :) Me and hubs went out for a nice dinner at my favorite restaurant, I 13 Gobbi in Florence, and he presented me with the most wonderful of Damiani diamond rings, both of whom you can see in the pictures (the ring and the man, I mean), as well as some cake and Christmas decoration eye candy to feast your eyes upon. You have probably
already seen my red pea coat a few posts back, but today I wore it with a more formal outfit consisting of a black dress and a pair of patent leather pumps. Hope y'all are enjoying the holiday season! xxx


Siccome oggi era il mio compleanno, questo post è un pò diverso dal solito :) Mio marito mi ha portato fuori a cena al mio ristorante preferito, I 13 Gobbi di Firenze, e mi ha regalato il più bel anello con diamanti di Damiani che io abbia mai visto :) Li potete vedere entrambi nelle foto (l'anello e l'uomo), insieme alla mia meravigliosa torta e un pò d'ispirazione natalizia. Probabilmente avete già visto il mio cappotto rosso che indosso spesso e volentieri sotto le feste, ma oggi l'ho abbinato con un outfit un pò più formale: un abito nero e un paio di tacchi di vernice. Spero che vi state godendo questa bellissima stagione! xxx


poggio ai ginepri

tuscan ham picture



Damiani diamond ring

andrea riccardo bruschi
The Man

13 gobbi firenze


birthday cake slice

torta dello zio



italian fashion blog

red pea coat

diamond ring, many diamonds

giant christmas tree

red coat

christmas decorations

christmas decorations

winter decorations

Coat / cappotto: Guess
Dress / vestito: Ralph Lauren
Shoes / scarpe: Guess
Ring / anello: Damiani

2 comments :

  1. Happy birthday to you! Very nice post!

    x Angela
    www.bouncingbrunette.wordpress.com

    ReplyDelete
  2. Auguri per tuo compleanno! sul 20 o 19? il mio su 19...molto bello l anello!!! adoro quella torta con pinolli e crema pasticcera giusto? belle foto!

    www.shouldiorshouldinot.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...