Monday, December 30, 2013

The Huntress

urban outfitters necklace, bcbg hat

The outfit I wore today comes from a lot of different geographic locations, and from different seasons as well, but I'm so happy with how it came out. I guess I'm getting good at "building a wardrobe" (as opposed to just buying random pieces that I like). Or...
it's just a coincidence. Anyway, the hat and boots are from Las Vegas, one of my favorite shopping destinations, the vest is last week's find from Prato, Italy, the sweater is from Budapest, I got the necklace in LA and the bag in Florence. I like to wear something and think about the story behind it, and how it reminds me of my travels and all the other occasions when I wore it. 

I'm probably going on a little New Year's vacation tomorrow (I'm not sure... I'm kind of a last minute person), but I'll definitely keep posting. From somewhere nice, hopefully :) Stay tuned!



I componenti dell'outfit che ho indossato oggi sono stati comprati in location geografiche diverse, e anche in diverse stagioni, ma mi piace davvero l'abbinamento. Forse finalmente ho imparato a costruire un guardaroba, invece che comprarmi sempre delle cose che mi piacciono, ma non c'entrano nulla una con l'altra. Oppure √® solo una coincidenza... Il cappello e i stivali vengono da Las Vegas, una delle mie destinazioni preferite per lo shopping, il gilet √® di Prato, il maglione viene da Budapest, la collana da Los Angeles, e la borsa da Firenze. Mi piace indossare una cosa e pensare alla sua storia, e di ricordarmi dei miei viaggi e di tutte le altre occasioni in cui l'ho indossata. 

Domani probabilmente parto per una piccola vacanza di fine anno (non sono ancora certa, sono una persona "last minute"), ma sicuramente continuerò a postare delle foto. Scattate in qualche bel posto, spero :) Stay tuned!


italian fashion blog

bcbg max azria hat

blogger outfit winter

brown felt hat bcbg

best blogger looks 2013

wide brimmed felt hat

Sweater/ maglione: Topshop
Vest / gilet: Claid
Boots / stivali: Jessica Simpson
Bag / borsa: Badgley Mischka
Hat / cappello: BCBG Max Azria
Necklace / collana: Urban Outfitters

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...