Sunday, December 22, 2013

Urban Casual

fall winter 2013 fashion

Today was a weirdly warm day for mid-December, and not Christmas-y at all, so I grabbed the occasion to wear my lightweight felt coat with a semi-transparent sweater and long-sleeved shirt underneath. I get compliments on this sweater all the time, and people are always so surprised to find out that I got it at
Forever 21. For like $11. So yeah, sometimes you can find real treasures without spending big bucks. You can also find real treasures raiding your boyfriend's/husband's closet, which is what I did to find the asymmetric beanie hat I'm wearing here. Well, he doesn't ever wear it anyway... What do you think of today's look?

Oggi è stata una giornata stranamente calda per metà dicembre, con un tempo decisamente non natalizio, quindi ho sfruttato l'occasione per indossare il mio cappotto leggero con un maglione semitrasparente e una maglietta a maniche lunghe sotto. Mi fanno sempre un sacco di complimenti per quel maglione, e la gente si sorprende quando gli dico che l'ho preso da Forever 21. Per 11 dollari... Questo vi dimostra che è possibile trovare dei veri tesori senza svuotare i portafogli! Anzi, è possibile trovare dei veri tesori anche frugando nell armadio del proprio fidanzato o marito, ed è proprio quello che ho fatto per trovare questo cappello asimmetrico.  Tanto lui non se lo metteva... Che ne pensate del mio look di oggi?

blogger bionda

beanie with visor

bootcut jeans

cape sleeve sweater forever 21

ombre hair blogger

boot cut jeans

blogger bionda

blog di moda

fashion blog photos

blue felt coat

casual blogger look

blog di moda toscana

blogger toscana

fashion blog tuscany

Coat / cappotto: Mango
Sweater / maglione: Forever 21
T-shirt / maglietta: Motivi
Jeans: Fornarina
Ankle boots / stivaletti: Diesel


2 comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...