Monday, February 10, 2014

Bubblegum Green



EN
I love to wear black. What I love even more is black with a pop of color, which is exactly what I wore today. I've been really into green recently, and I just received this cute green cardi in a package from my mom, so I decided to give it a try. What do you think of it? I kept the rest of the look really simple - skinny pants, black high-heeled boots, my favorite beanie and a pair of fingerless gloves I've recently dug out of some moving boxes. I really used to love them a couple years ago, and I realized I still do :) Looking forward to all your lovely comments! :)




IT
Amo indossare il nero. Una cosa che amo ancora di più è indossare il nero con un accento colorato. In questo momento mi piace moltissimo il verde, e ho appena ricevuto questo cardigan in un pacco che mi ha spedito la mia mamma, quindi ho deciso di provarlo. Cosa ne pensate? Il resto del look è abbastanza semplice - un paio di pantaloni skinny, stivali neri a tacco alto, il mio cappellino preferito e un paio di guanti senza dita che ho ritrovato poco fa in una scatola di trasloco. Mi piacevano molto un paio di anno fa, e ho capito che mi piacciono ancora :)
Aspetto con anzia i vostri commenti :)



















Beanie / cappelo: Urban Outfitters
Cardigan: Collection Debenhams
Body: Intimissimi
Pants / pantaloni: Izabel
Bag / borsa: Claid
Boots / stivali: Divarese
Gloves / guanti: Urban Outfitters

22 comments :

  1. Love the bag!!

    http://fashmongers.wordpress.com

    ReplyDelete
  2. Wow! What can I say? ... intimidates me! Plots look!
    You have a figure like a model! And just as you pose!
    Great post! I congratulate the ability and talent to curiosity to me!
    I will always be coming back for more: *


    I show 47 DIY ideas for Valentine’s Day - maybe you'll find something for yourself? ;-)



    Regards,
    Katherine Unique


    ReplyDelete
  3. This is such a pretty shade of green, looks great on you, the styling is fantastic and adore those cute gloves.

    ReplyDelete
  4. splendido il cardigan..stai benissimo

    http://emiliasalentoeffettomoda.altervista.org/trovare-il-tempo-per/
    grazie
    Mari

    ReplyDelete
  5. Love, love, love the freshness of this little green cardi!! So unexpected against your black basics today...and it'll be just as pretty in the summertime paired with white, or other pastels!! Your mom has great taste, Anett!! :) I just have to mention that stunning bag, too...and your fingerless gloves!! Thumbs up!!

    www.StyleIsMyPudding.com

    ReplyDelete
  6. Anche a me piace illuminare il nero con un tocco di colore.... bello questo look!!!!!
    Baci

    ReplyDelete
  7. Adoro l'abbinamento!! Il nero è reso ancora più bello grazie al maglione.
    Un bacione bellezza.
    The Indian Savage diary

    ReplyDelete
  8. that bag is so great!
    =)
    new post: http://tupersonalshopperviajero.blogspot.com.es/2014/02/mb-pasarela-jerez-barbie-flamenca.html

    ReplyDelete
  9. Il verde ti dona taantissimo! <3
    Un nuovo outfit ti aspetta sul mio blog!
    Mi piacerebbe sapere che cosa ne pensi! :)
    Un bacione,
    Eleonora
    www.it-girl.it
    It-Girl Facebook page

    ReplyDelete
  10. Mi piace tantissimo quella borsa!
    http://duecuoriinpadella.blogspot.it/

    ReplyDelete
  11. Beautiful combination of colours and lovely outfit! x

    ReplyDelete
  12. stai benissimo!!!il verde pisello è uno d quei colori che non uso quasi mai e faccio male mi sa!!! a te illumina il viso!!!

    bacioni!!

    L'ARMADIO DI VENERE

    L'ARMADIO DI VENERE FACEBOOK PAGE

    ReplyDelete
  13. Ottimo abbinamento Anett, questo tono di verde chiaro mi piace molto però devo dire che ciò che amo di più in questo outfit sono i guanti, un dettaglio stupendo.
    Un bacio

    NEW POST

    www.angelswearheels.com

    ReplyDelete
  14. Lovely outfit, your cardigan is <3

    sarahrizaga.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. You look beautiful!

    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. ripasso...buona serata


    http://emiliasalentoeffettomoda.altervista.org/accessoriamo/
    grazie
    Mari

    ReplyDelete
  17. Anche a me piace vestirmi di nero e arricchire il tutto con dettagli colorati! Bello questo look! Grazie mille per essere passata sul mio blog! Ti andrebbe di visitare il mio ultimo post?
    Zara mini black dress

    ReplyDelete
  18. Bell'abbinamento di cromie, baci Angelichic

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...